Pages

About Me

Blog Archive

Monday, June 18, 2007

The Rugby Boys Comes Too Rescue As All Ways

Det finns ett monster som jagar mig vid någon slags lava.
Sen finns det små , små maskar som äter människor.Sen finns det ett Spöke som kommer och räddar mig.
Men spöket råkar tappar mig vid maskarna men då finns en skate bord som jag åker på maskarna och med dör.Men sen kommer monstret igen och har skaffat en klubba och slår mig så jag börjar blöda.Spöket kommer igen och fightas mot monstret jag springer i väg.
Monstret dödar spöket och kommer tillbaka och har hela sin familj med sig och hans bror har en kniv
Jag trodde jag skulle dö liksom jag var 1 000 000 % nära på att dö.
Men då kommer min pappa med sitt rugby lag och dödar monstren med rugby tacklingar tack pappa, och alla andra Rugby guys!


W.J first essay.9 years old


Not sure, but somehow I feel there is a wee bit too much tv, pc games and films here...

No comments: